Menu

sepakat membawa berkat...

ye..
itulah tajuk untuk blog aku petang ni..
tajuk yang sesuai dilayan seisi keluarga..
sambil layan pisang goreng dan kopi panas..

eh..sudah2...cukup2 nanti lapar perut tak jadi baca blog aku...
beberapa hari ni aku rasa sangat bahagia dalam dunia blog ni..
trafik tinggi..follower bertambah..komen pun sama...
itu lah impian para blogger kan..?

sungguh hepi sangat ada komuniti blogger yang ramah mesra...
tolong menolong antara satu sama lain..
contohnya pagi tadi..
ini aku punya pertanyaan kat Sembang Blog LM...
eh jangan marah ye group yang lain..ni contoh je..harap2 korang semua macam ni..

pastu beberapa blogger yang da established pun duk komen dan promote blog aku macam kak Sunah
cik meaw, kak Yuyu..ramai lagi la tak dapat nak mention semua serius la korang memang terbaek..so aku harap dunia blogger ni terus aman dan harmoni...

join la group2 lain yang ada dalam facebook tu..aku sendiri dah join 11 group semuanya..hehe bukan apa untuk mengeratkan hubungan sesama blogger..takmo gaduh2 and jeles2 ye..sikit je boleh la..:P

apa yang penting ..KEJASAMA..hehe

sekian ..terima kasih..
~ADIOS~

p/s: doakan aku selamat sampai UIA Gombak malam ni..nak balik dah..kena study kuat..ahad exam :)

2 comments: