Menu

hari ini hujan....

selamat petang semua..hari ini sungguh sejuk...sebab hari ni hujan hampir sehari hujan...tapi aku tak mengalah sebab hari ni kebizian telah sampai ke kemuncaknya...segala esemen aku dah siapkan..ye...sejuta beban telah dilepaskan dari kepala otak aku yang tak berapa nak besar ni...rasa2 kepala aku ni dah mengecut akibat daripada memerah idea menyiapkan esemen yang diberikan..siap juga akhirnya...HAHAAHAHA hepi sikit la rasa nya...


time2 hujan macam ni selalunya aku tido..tapi sebab aku tersangkut dekat Kuliyyah...maka aku update la blog..lagi pun dah lama tak update blog akibat daripada kesibukan yang mencengkam...hari ni aku macam suka je nak guna ayat2 skema... sila jangan geli ye..tak tau la apa masalahnya dengan kepala aku hari ni idea yang keluar dari kepala otakku menggunapakai ayat2 skema...ada wayar putus kot..

kat best rasanya bila time2 hujan macam ni keluar kat tengah2 hujan...main hujan...best gila weh serius..tapi aku trauma dengan acara main2 hujan ni..sebab fon aku Sony Ericsson C905 aku terbakar gara2 masuk air sebab kepala dah tak betul pegi main hujan....haa...seronok  kan??..akibat nya fon aku yang jadi korban..


ok la sampai sini je aku update hari ni..sila ambil pengajaran dari apa yang aku cerita hari ni ye.. :)

~ADIOS~  

2 comments: