Menu

blog aku dah famous !!!!

selama tengahari korang...
sambil tengok Jalan - jalan cari makan
aku update lagi...nak cerita pasal hal ehwal blog aku...

dalam masa 5 bulan blogging dengan gigih..
walaupun kadang2 tak update aku bangga dengan pencapaian blog picisan aku ni..

semalam aku dikejutkan dengan pengunjung dari negara jiran a.k.a Indonesia..
ya...bapak2...ibu2...tak percaya sama aku ini buktinya..

lepas tu jadi pulak follower aku..yang ke 274..


mula2 aku ingat dia ni main2 je...tapi sekali tengok blog dia authentic indon hehe..


lawatilah blog beliau untuk kenalan ye..

p/s: hahaah..jap lagi blog aku famous macam blog Yuyu Zalikha ngan Ben Ashaari...ahaks.. seronoknye tengok si Qi ngan Rafidah ni makan...terliur aku hehe

~ADIOS~



9 comments:

  1. Tuan Rumah yang punya Blog datang.. terima kasih banyak kawan, teruskan Postingan menarik lainnya kawan,..

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhh salim, semalam onie jumpa yuyu,hehehe...sila lah jeles :P

    ReplyDelete
  3. weh...bukan setakat dengki..jeles...hasad...cemburu tahap dewa pun ada..mesti cute kan cik yuyu tu..

    ReplyDelete
  4. memang cute gilak,kecik je orangnya,first tima aku tengok,pehhhh! yuyu ke tu...sebab kecik gila kot...huhu

    ReplyDelete
  5. bhahahhahah! ape daaaa!! salimm!? awak kat mane?? meh yuyu g rumah awak.. terus jumpa dengan awak.. makan laksa..

    *oh minta maaf, yuyu teringat makan je T_T *

    ReplyDelete
  6. @y u y u Z u l a i k h a saya ada kt klang skang ..ehehe...meh la makan laksa sesame..sy blanje kihkihkih

    ReplyDelete
  7. Tuan Rumah yang punya Blog datang.. terima kasih banyak kawan, teruskan Postingan menarik lainnya kawan,..

    ReplyDelete