Menu

angkara kupukupukecik !!!!

selamat petang wahai pembaca blog ku ini...
ini aku nak share berita yang tak berapa hangat...
tapi tak kisah la apa pun...
aku nak cerita jugak...
hahaahah sukati la nama pun blog aku kan??

macam ni cerita nya...
di kala aku malas update dan bizi haritu ..
aku tak check pun en. Nuffnang aku yang baru RM2.75 itu..

lepas tu semalam check la trafik blog ni untuk hari jumaat punye..
selalu kalau tak update susah sikit la nak dapat UV ni...
kadang2 10 je...maklum la tak sempat nak update...

terkejut aku bila hampir 40 orang yang terjah blog seminggu x berupdate..
refer kat nuffnang .
rupa2 nya angkara cik kupukupukecik...
buktinye..kat bawah ni...

pastu ni kat blog dia..



thanks eh kupukupukecik @ Yuyu Zalikha hehehe..
sebab tolong promote...
really appreciate it.. 

~ADIOS~

9 comments: