Menu

aku senyum sampai ke telinga

selamat pagi korang....
dah la tido tu ..
bawak2 la bangun..
tak baik bangun lewat ni..

2-3 hari ni aku rasa nak senyum sampai telinga...
semua ni gara2 blog yang ku cintai ni..
ye la kat siapa lagi nak cinta kan..awek pon takde..hehe

setelah update bermati - matian dalam 2-3 ari ni..
dapat bantuan dari geng2 blogger yang lain..
trafik aku naik mencanak..selalu paling kuat pun 30 UV sehari..
tu pun kalau rajin update..kalau malas 20 je la jawabnya hehe

TAPI
hari ahad UV sampai 100+  pastu semalam turun 70+ 
itu pun dah ok la kan.
sebab aku tau blog kecil - kecilan aku ni ada orang baca..  


macam tu jugak dengan follower dan komen2...
kat sini aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang suka tinggal komen dalam blog ni..
especially cik meaw, kak Yuyu (baru ku tau dia dah 22 rupe nye...haha)
mereka berdua ni dah buat havoc kat blog kat blog aku semalamam..HAHAHA 
 dan ramai lagi yang sudi tinggal komen.. 
selagi terdaya.. aku reply komen tu ye..
kadang bizi la..tak sempat..tak perasan..harap sori
kalau tak sempat nak terjah balik harap ampun ye..
line internet tuan tanah tak berapa nak ok..

tapi takpe la..aku akan pikir cara melajukan internet ni..
sementara tu rajin2 la singgah blog ni ye..
respon anda amat saya hargai...


5 comments:

  1. @Matika terima kasih adik mamat.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. Bagus-bagus ada peningkatan.. Tahniah..usaha lagi sampai 1000UV plak

    ReplyDelete
  3. ya2 tahniah..selamat berusaha lagi..=)

    ReplyDelete
  4. Bagus-bagus ada peningkatan.. Tahniah..usaha lagi sampai 1000UV plak

    ReplyDelete