Menu

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS

assalamualaikum...


update lagi...rajin pulak hari ni.. heehehe
kali ni update tuk join segmen Bro Ben Ashaari yang rajin buat segmen suai kenal tuk bloggers ni..
nak join.??sini

walaupun aku dah setaun lebih blogging tapi akibat malas update n blogwalking..followers still ciput je..tu la pasal aku layak join segmen ni...hehehee pastu dapat mengeratkan hubungan sesama bloggers..(ayat skema)

ok la malas nak cite banyak ...
to all bloggers yg singgah sini 
thanks eh...nanti aku singgah blog korang ..jangn lupa tinggalkan link..kalau sudi follow ye..
~DONE~

19 comments:

  1. terbang sini..datang dari belog abg ben :)

    ReplyDelete
  2. dah folo sini...
    jom singgah blog kami plak...

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum..saya pun join..jemput dtg ke blog saya..terima kasih http://inanazir.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Folllower no.214, salam kenal. Dari blog BA. Jom terjah n follow my blog.

    ReplyDelete
  5. salam pkenalan.. tahniah dah jadi blog bakal meletup... dr blog ben.. dah follow.. jom2 follow sy jugak.. maceh.. :)

    ReplyDelete
  6. salam ukhwah...smga dari join segmen BA...dapat menambahkan kenalan

    ReplyDelete
  7. salam,
    mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
    slm perkenalan,
    dtg dr blog abg ben;D
    blog apisv2

    ReplyDelete
  8. @Fitrah Ayu Resources dalam proses...heheeh..tanks sudi singgah

    ReplyDelete
  9. @Ina waalaikumsalam..on the way nak singgah la ni .. :)

    ReplyDelete
  10. @rizaros salam perkenalan jugak...ok2 jap lg singgah ek..tunggu.. :)

    ReplyDelete
  11. salam ukhwah...smga dari join segmen BA...dapat menambahkan kenalan

    ReplyDelete
  12. Folllower no.214, salam kenal. Dari blog BA. Jom terjah n follow my blog.

    ReplyDelete
  13. dah folo sini...
    jom singgah blog kami plak...

    ReplyDelete