Menu

perlu ke kutuk orang ???

selamat malam korang...
dulu aku ingat dunia blog ni satu yang best...
sebab semua orang boleh share apa yang jadi dalam hidup kita..
sharing is caring la katakan..
tapi hari ni keamanan dan keharmonian dunia blog dicabuli..
bila ada sorang blogger ni kutuk blogger lain..
tak cukup dengan itu guna term yang sangat keji iaitu..
PELACUR BLOGGER..

bukan nak back up sapa2..tapi agak2 la nak tulis camtu..
kalau tak puas hati bagitau je la..
tak payah nak wat entri kutuk blogger lain adess..
terpulang la dia nak terima atau tak kan..
lagi pun dia ada style dia sendiri sukati dia la nak tulis apa kan ???
yang sudah tu sudah la ye.. :)

aku suka singgah singgah la sini





~KEMBALIKAN KEAMANAN PADA DUNIA BLOG !!!~

5 comments:

  1. ak pun tak suka klu ada yg kutuk2 org ni especially dalam kalangan blogger
    bukan sebab apa, macam useless kalau guna blog untuk kutuk org nak naikkan kebencian/kemarahan org lain kepada org yg diceritanya
    kamon la, siapa kita utk judge org lain?
    cermin diri sendiri dulu la
    nice entri, simple dan mendalam maksudnya
    baru tau pasal ni, thansk for sharing
    dunia oh dunia

    ReplyDelete
  2. betulpun, agak2lah eak...

    ReplyDelete
  3. @penaberkala entah la .. xtau ape nak cakap dengan makhluk cmni kan..anyway..thanks 4 reading.. :)

    ReplyDelete
  4. aku pon bru bace jgk sal kes ni..td aku singgah kat lensa kamera...tp kan style cara penulisan dia agak kasar la....aku pon tgk, mgkin kite kene teliti btol2 ape dia tulis....sesetengah blogger kan ade yg tulis smpoi..mgkin tu stle dia

    ReplyDelete