Menu

aku + myvi putih + heliza helmi

assalamualaikum...
selamat pagi...dah sarapan ??? kalau belum...pegi kedai mamakla la beli...hehehe...kalau semalam aku rasa bosan...hari ni mood dah ok..ada apa dengan aku , Heliza dan Myvi?? sejak tengok movie Syurga Cinta..aku start minat dengan beliau dengan Myvi ni lagi2 yang warna putih...macam Cikgu Syuhada a.k.a Heliza punye.nampak cute sangat hehe..

Heliza






















cukup la merepek tu ye salim....ni la berita yang aku baca dari Berita Harian..Myvi nak keluarkan new edition untuk Myvi..jom baca..

PERUSAHAAN Otomobil Kedua Sdn Bhd (PERODUA) akan melancarkan MyVi edisi baru dengan enjin berkuasa 1.5 liter dan ditampilkan dengan reka bentuk, kemasan dan perincian lebih tegar, bergaya dan sporty. 

Sumber industri berkata, MyVi baru yang bakal dinamakan ‘MyVi Extrem’ itu akan dilancarkan pada Mac atau April ini.


“MyVi Extrem ini akan menggunakan platform gabungan model generasi baru Toyota Passo dan Daihatsu Boon Luminas dengan kuasa enjinnya juga dipertingkatkan kepada 1.5 liter berbanding 1.0 liter dan 1.3 liter pada model MyVi sedia ada di pasaran.
“Selain beberapa perubahan dalaman dan luaran yang ditampilkan mengikut trend semasa bagi memenuhi cita rasa golongan muda seperti bamper, hud depan dan pintu belakang yang lebih bergaya, MyVi Extrem ini juga menampilkan perubahan kedudukan gear yang terletak pada ‘dashboard’ (papan pemuka) seperti Alza,” katanya kepada Berita Harian di Petaling Jaya.


p/s : aku tak ada kaitan pun dengan cik Ija ni ye..jangan timbul gosip lepas ni... hahaha

3 comments:

  1. awk peminat heliza ek? dulu time study slalu nampak dia sbb kiteorg satu kolej kediaman :-)

    ReplyDelete
  2. @eddy syrol : hehehe minat gile....ye ke..jeles nye.. :D

    ReplyDelete
  3. awk peminat heliza ek? dulu time study slalu nampak dia sbb kiteorg satu kolej kediaman :-)

    ReplyDelete