Menu

aku lelaki macho...(ye ke ????)

haaa...
hari ni aku rasa nak update lagi ...
mesti ramai yang rasa nak muntah baca statement tu kan..
haish tak boleh blah punye statement...

korang mesti tau kan ramai lelaki kat luar sana cakap ..
hisap rokok tu macho..lambang kelelakian katanya..
bagi aku la itu tanda orang nak mati cepat..hehe
jangan marah ye wahai perokok tegar..

sebab apa aku cerita pasal rokok ni ???
sebenarnya tadi masa tengah makan kat kedai..
aku tengok berita...
katanya shisha lebih bahaya dari rokok..
400 kali ganda pulak tu ish 3x..



sukalah  mamat2 yang konon macho ni ..
tak da maknenye..
dua2 sama HARAM....
jap lagi kerajaan nak kuatkuasa kan pengharaman nya..
sama cam undang2 yang ada untuk rokok
so dari beli dua2 benda ni..
baik simpan duit untuk kawen kan ??

kacak kan hehehe



~ADIOS~

7 comments: