Menu

sawan dan bayi punya cerita...

assalamualaikum..
selamat tengah hari...hari ni aku lambat sikit update sebab baru je bangun tidur...menikmati hari2 terakhir bercuti.bukan untuk mati ye..hahahaa...

comel kan?? heheh

ok la hari ni aku mulakan dengan cerita pasal bayi..kenapa dengan bayi?? aku dok belek2 paper hari ni alih2 terjumpa ceritabayi yang ditempah RM22 ribu . nak tau ?? klik sini..dah la Melayu lepas tu Islam...buat kerja tak senonoh..last2 nak jual bayi tu kat orang..nak jual sebab tak mampu nak bela..masa buat dosa tak fikir akibat haish..susah la nak cakap pasal ni..

sebab nak duit punya pasal rasa kasih sayang pun hilang..cukup ke dengan RM22 ribu tu..bertarung nyawa nak bersalin..dah la tu..lepas tu tak dapat nak jumpa anak dia..sedih kot..tak berbaloi dapat duit banyak  tapi hilang semua nikmat tu..

ha..cerita yang kedua ialah pasal sawan...kenapa dengan sawan?? aku kena sawan?? eh..minta jauh la susah kalau kena sawan ni..kalau dah kena..habis kejang satu badan dan berbuih mulut.. kalau lambat ubat boleh mati ooo..

walaupun macam tu... ada lagi manusia yang tak sedar diri..dah tau ada penyakit macam tu nak lagi buat dosa.. buat khalwat lagi.. kan.. sudah kena balasan..cerita lanjut kat sini..nasib baik dapat selamatkan..kalau mati..sendiri fikir la ye...


sumber: HarianMetro

aku kata: tak payah la nak tambah dosa lagi..cukup2 la dengan yang dah sedia ada ni..aku pun tak la baik sangat..  
  

No comments:

Post a Comment