Menu

sakit perut..result..shopping..

assalamualaikum...
haaa...hari ni ialah hari paling tak best sekali...nak tau kenapa?? aku sakit perut..nak blogging pun tak ada feel...berdasarkan pemerhatian aku..(cewah..bajet aku ni doktor pulak..) beberapa hari ni aku kurang minum air akibat duk sibuk blogwalking dan main game the Godfather II..aku ni sensitif sikit jadi aku tak jaga makan minum habis la jawab nye..system jammed..hahaha...
ok la cerita pasal result pulak ye..alhamdulilah result dah keluar..walaupun pointer naik tapi still ada subjek yang tak clear..sedih ooo..tapi redha je la ..mungkin ada hikmah semua tu jadi kat aku..tak ada A langsung sem ni tapi pointer boleh naik..ajaib..dengan naiknya pointer ni maka aku akan berusaha dapat DL untuk sem depan..angan2 mesti la tinggi kan?? huhu..
pasal atuk aku pulak..still tak keluar lagi dari hospital...kesian tengok mak aku hari2 pegi hospital jaga atuk aku..alhamdulillah dah stabil la sikit..dan honestly bangga dapat mak macam mak aku...nak juga jaga atuk aku walaupun itu cuma bapak in law dia..

cuti dah nak habis.. barang tak beli lagi..haish..mak aku sibuk pegi hospital..bapak aku keje la pulak..apa pun tak beli lagi..serius kacau bilau..tak ready nak balik..ingat la nak beli shirt 2-3 helai..tengok la macam mana esok...



ok..see u guys later..
wasalam...



No comments:

Post a Comment