Menu

kau pergi jua....

assalamualaikum..
hai semua readers and sapa2 je la..lama dah aku tak merepek kat dalam ni sebab aku sangat sibuk...deengan sibuk awal semester dengan kembalinya atuk yang aku sayang ke rahmatullah..setelah hampir dua minggu ada kat hospital..akhirnya dia pulang ke pangkuan yang maha Esa...hanya doa dan airmata mengiringi pemergian nya..apa boleh buat...dah takdir..daripada hidup terseksa dengan kanser..biarlah ditamatkan penderitaan hidup nya..

tapi yang buat aku terkilan pada akhir hayatnya..dia keseorangan tanpa sesiapa di sisinya..hmm...mungkin itu adalah takdir baginya..aku sedih sangat bila tiada lagi kedengaran  batuk2 kecil di rumah ku..teguran2 dan nasihat2 dari nya lagi..aku pasrah dan redha terhadap ketentuan Nya..walaupun hati ni sedih sangat....cuba bayangkan..menghabiskan hari2 akhir hidupnya keseorangan  tanpa sesiapa di sisi ..sayu hati mengenang semua tu...

  walau apa pun sama2 la kita doakan rohnya dicucuri rahmat...semora rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman..

~AL-FATIHAH~ 

p/s: terima kasih ye follower dan kepada yang sudi siggah..tak dapat nak update selalu..dah sibuk sikit dan tengah tak ada mood..sedih...

sampai sini je la..
wasalam..

2 comments: