Menu

akhirnya kembali....

assalamualaikum...

halo2 everybody...akhirnya aku ada masa jugak nak menulis...setelah dihimpit oleh bertan-tan kes...esemen, tutorial, macam2 lagi...hari ini aku nak cerita jugak la sikit..sem aku yang dimulakan dengan sakit perut, add drop craze, atuk meninggal...haish..segala ditempuhi dengan jaya..

subjek yang aku amik sem ni pulak..akibat kena repeat lagi satu subjek..aku terpaksa bawak subjek tu ke alam 2nd year...berat ooo..tapi nak buat camna kan..dah aku study main2 tu  la dapat nya..nasib baik la pointer naik ..kalau tak abis sime darby marah aku haha..skarang dah kena ikat dengan sime darby..so kena jaga pointer la..

janji aku..

be positive...walaupun subjek macam haram susah.
..
rajin2 buat assignment...walaupun tak tido...

rajin2 pegi kelas dan tutorial..

rajin2 revised subjek lepas kelas..

baik2 dengan lecturer ..selalu consult..

baik2 dengan semua orang..

sabar..

doa selalu..

kalau ada masa cam weekend ni ..dapat la aku update lagi..lots of things to tell u all..
till then ...



wasalam..


1 comment:

  1. biase la student.memang hadap asgment je la.hehe

    ReplyDelete