Menu

kisah aku dengan mereka....

assalamualaikum...

 aku menulis lg hari ni...heheehe...bnyk gile aku post..mentang2 la x de keje...kali ni aku nk cite psl kwn2 aku plak dr skola rendah smpai la skarang..k lets get started...(klik utk zoom gambar)

satu ketika dulu...
ini masa aku skola rendah...comel kn???cbe teka yg mana aku...yg pling comel tu aku la...hahah

sebahagian daripada mereka kini..
tu dia...masing2 da bujang n ank dara suda...gmbr ni masa raya kt umah cikgu

rmai la yg smbung blaja n yg dah  kawen pun ade...bkal nk kawen..hehehe  rsenye cam bru smlm je tinggalkan skola...tup2 da 8 taun ku tinggalkan skkb n srakb...nasib baik la ade fb klu xde x mngkin la dpt jumpe diorg balik...best dapat jumpe diorg semua lagi time raya..cuti masing2 da lain ssah nk jumpe..

haa...beralih pulak ke zaman skola menengah..bole consider time ni zaman kegemilangan aku dari segi akademik...
 


muke2 xbersalah dgn baju skola..
serius wei...time ni aku rajin kot blaja..sbb aku duk ngan bdk2 pndai kt dalam klas...ade sorg bdk ni nme nye ehwan.. aku duk sblh die aku jd rjin study..ngan bdk pompuan lg..syira muzakir...die ni x brape nk tinggi (hehe...jgn mara syira)tp masya Allah terer gile math.. alhamdulillah result ok berkat rajin blaja

muka dah matang tp perangai still sama gak...korg mmg terbaek..

skolah menengah aku sgt best...kt situ aku blaja mkna sahabat...blaja ilmu agama...enjoy..pndek kata sgt seronok time skola menengah ni...

ok lps je skola aku dpt msuk CFS IIUM...bahasa melayu nye pusat asasi UIAM...course law..kt sini aku blaja erti sabar dan hormat org lain..sbb kt sini students duk kt hostel..mcm2 bnde baik yg elok ataupun x aku blaja kt sini...tp yg penting nye aku sedar Allah sentiasa ada dgn aku..



hahaahaha mse ni da abis mooting...separuh mati nk buat nye.....

syukur sgt akhirnya skarang dpt masuk main camp hidup penuh mncabar...keseorangan ..stress ...test...sesemen...final...drive me crazy...tp at the end aku enjoy duk sini..blaja mcm2 perkara baru...join aktiviti...x mcm kt nilai dlu...xdpt nk bgerak bebas hehe...

konsert Maher Zain..

With  Ira Syazira after Adrenaline 090909 Mock Trial


With Khairy Jamaludin after talk "Malaysia and its competitiveness"




sume benda2 ni aku buat dgn pertolongan kwan2 yg ada di sekeliling aku...klu x de diorg x tau la ape jd dgn aku dari dlu smpai skarang... thanks kwan2 ku semua... :)


sekian... wasalam...




 




2 comments:

  1. Baik pengiriman dan posting ini banyak membantu saya dalam assignement kuliah saya. Terima kasih Anda sebagai informasi Anda.

    ReplyDelete