Menu

kerana 50 sen...

assalamualaikum...
ha..aku kembali lg dalam dunia maya..
hari ni agak hepi sbb bile aku log in akaun nuffnang aku..
aku nmpk....
jumlah semasa pendapatan sebanyak....
.
.
.
.
.
.
.
RM 0.50 

hahahaaha....mesti korang kata aku ni kecoh je kan..
tp kn... aku xkisah pun sbb 50 sen pun duit gak kan..




sapa yg x tau psal nuffnang ni meh sini aku btau..nuffnang ni company advertising kt blog2...
so everytime korg bkak blog aku akan nmpk iklan.. dapat duit based on brapa rmai org yg tgk blog tu..ada la calculation dia..jgn rsau kita diberi choice apa yg kita nk advertise kt blog..so insya Allah duit nye halal...thanks kepada follower n readers yg bce blog aku ni ye..




as a conclusion...insya Allah lpas ni aku akan lebih giat dalam berblogging ni sekiranya ade masa dan idea tuk merepek kt sini...aku jadikan 50 sen tu sbg pendorong semangat tuk lebih berjaye lg..HAHAHAHA...sambil on9 sambil menjana pendapatan... :)

ok..c u guys later..
salam... 


No comments:

Post a Comment