Menu

jom tengok katun :)

assalamualaikum....

cuti- cuti yang takde keje ni...selain dari layan game aku duk sibuk tengok katun...serius macam budak kecik..takpe kan??sekali sekala bukan selalu pun heheh...

doraemon..always been my feveret...

yang ni paling best...boleh kata tahap obses pun boleh jugak la..series tak pernah miss tengok...tiap kali movie baru keluar terus download..merchandise doraemon bersepah...komik...siap ada bed sheet doraemon..everything is about doraemon..mak aku kata aku gila doraemon hahaaha..



yang ni wajib tonton ...
aku memang gila dengan dragon ball ni..siap beli dvd...beratus jugak la...sebab ada goku yg comel (time die kecik) pastu dah besar ada power plak...kamehameha...serius best..walupun episod nye bnyk smpai nak muntah tengok...tapi minat punya pasal...layan everytime kalau ada cuti panjang...tak payah tanya la berapa kali khatam...hehe...

sape yang minat dash yankuro tau la apa nama kereta ni..Emperor berlepas!!! hehe

aku ada episod lengkap anime ni...ada sebijik yang macam kt atas tu..sangat best puas aku meneroka google tuk cari episod nya ...akhirnya jumpa gak..best sangat main kereta ni dekat litar nye..skarang dah takde dah..

generasi awal power rangers
power rangers turut menjadi kegilaan aku...tapi yang season awal2 je la...ingat lagi masa tu aku dalam 5 ke 6 tahun camtu la..nangis kat shopping mall sebab tak dapat buku mewarna n mainan power rangers..kalau ingat balik klaka pulak..zaman2 video tape dulu pegi kedai video je cari.. skarang ni susah nak cari season awal ni.

banyak lagi sebenarnya... macam ni....

Shin Chan..

Avatar...


Ninja boy
Naruto.. kegilaan zaman skarang..

sebenar nya..tengok katun ni banyak kelebihan... hilang stress...banyak moral yg didapati...so akhir katatengok la katun mcm aku...hahahaa.. tapi jangan lebih2...berpada-pada nanti rabun pulak
sekian wasalam...

5 comments:

  1. ifa suka gak tgk kartun!haha

    ReplyDelete
  2. haha..same2!! even dh besar, doremon tetap layannn!:)

    ReplyDelete
  3. hehehe 'die hard' fan doraemon..layan je hihi

    ReplyDelete
  4. haha..same2!! even dh besar, doremon tetap layannn!:)

    ReplyDelete