Menu

aku sudah kne....

assalamualaikum...
buat kali pertama nye di tag oleh seseorang..thanks Halimah .. :)
so inilah dia....

1. Korang letak 20 lagu dalam playlist korang
2. Lepas tu baru tengok soalan ni, jawab berdasarkan turutan lagu korang
3. Saja nak mengisi masa korang, sekadar suka-suka. :)


1) If someone says, "Is this ok?? You say :
I'm not okay - My Chemical Romance
cuti2 ni gile main game...hahaha

2) How would you describe yourself?
 Ketulusan Hat i - Anuar Zain
tulus hatiku terhadap si dia cewah.. 

 3) What do you like in a girl?
 Can't Take My Eyes  Off You - Muse
lemah lembut...sopan santun...kuat beragama...tutup aurat...
(sebut dengan gaya Haziq dalam citer Syurga Cinta.. hehe)

4) How do you feel today?
I Gotta Feeling - Black Eyed Peas
sgt hepi sbb tgh cuti..hohohoh

5) What is your life's purpose?
Barakallah - Maher Zain
oops terkesima jap...mesti la nk bina keluarga yg bahagia pnye..insya Allah....

6) What's your motto?
Demi Cinta Ini - Medicine
buat mereka yang tersayang akan ku lakukan sebaik mngkin..

7) What do your friends think of you?
Lelaki Ini - Anuar Zain
aku lelaki sejati...straight bkn gay...hahaah

8) What do you think of your parents?
Ayah Dan Ibu - Sudirman
they are the best gift from Allah

 9) What do you think about every often?
Thinking Of You - Katty Perry
bersangka baik la dgn org lain...

10) What is 2+2 ?
Gadisku - Search
dia tahu dia gadisku.... :P

11) What do you think of your best friend(s)?
Selamat Berjuang - Brothers
pejuang dlm mencari ilmu di bumi Allah..

12) What do you think of the person you like?
I Still Believe - Mariah Carey
someone who can trust me no matter what happen..

13) What is your life story?
Aku Ada Kerna Kau Ada - Radja
dedicated to all of u who willing to be my friends

14) What do you want to be when you grow up?
Insya Allah - Maher Zain
nk jadi org yg berguna kepada bangsa agama dan negara..

15) What do you think of when you see the person you like?
If You're Not The One - Daniel Bedingfirld
sejuk mata memandang... =)

16) What will you dance to at your wedding?
Jangan Tunggu Lama - Lama - Jinbara
no...never.. of course not

17) What will they play at your feneral?
My Time Is Running Out - Muse
klu ku da x de sok jgn lupe sdekah al Fatihah...

18) What is your biggest fear?
Awaken - Maher Zain
is Allah satisfied  with us?? think....

19) What is your biggest secret?
Everything I Do I Do It For You - Bryan Adams
who are 'you' ??? biarla rahsia..keep it for myself..

20) What will you post this as?
Stand By Me - Shinee
this post me myself and I....

Ok done...wasalam..

2 comments: