Menu

sibuk... bz...esemen...test...final...

assalamualaikum...
waaa....lme nye x update kt sini...sgt sibuk ngan esemen, test, aktiviti mcm2 lg...haaa.. mcm tu la jd nye apabila raye x ingat dunia...nk tgk pics ade kt my fb...skang ni kt gombak..internet slow..so tgk la sendiri..aku nk ucap trime kasih..kt kwn2 aku yg da bwk aku pegi braye umah cikgu2 ye.. raye ni aku mmg puas ati sbb dpt jumpe hampir semua sedara n org yg ku nk jumpe..

uia skang ni tgh sibuk dgn fiesta convo..best...mcm2 aktiviti ade...pastu aku plak dok berangan bile la nk smpai time aku plak nk konvo....lme lg tu...3 taun...sabar..masa ku akan tiba jua...hehehe..skang ni kne study btul2..abiskan sume nye dgn cemerlang...insya Allah.. :)

baru2 ni atuk aku msuk spital...hmm...time ni aku rse agk risau ngan atuk aku..doktor kate x de pape..cme problem biase tuk org yg da berumur n perokok...so kwn2 pastikan org sekeliling anda x merokok sbb bahaya...nnti jd cam atuk aku...msuk spital da 2mnggu..smpai skang x blik lg.. tlg doakan atuk aku cpt sihat ye..

as for my ayah...skang ni tgh pikir cara cmne nk manage duit dia...sbb family financial x terurus..kelam kabut...sape2 penasihat kewangan tolong la ye..ni demi kebaikan masa dia gak..

as untuk 'dia'...i miss u so badly...jgn tnye knapa ye... :p

ok lah...smpai sini je...xtau la bile lg dpt update...bz gile..k see u soon.. :)

3 comments: