Menu

perutusan sempena aidilfitri 1431 H


assalamualaikum warahmatulllahi wabarakatuh.....

sempena lebaran yg bakal tiba sy selaku owner blog ini memohon ampun dan maaf kepada teman2 maya dan kepada sesiapa yg membaca nukilan hati ini andai terdapat entri2 yang tidak berkenan di hati, tersalah kata tersilap bicara sekali lg hanya kemaafan yg dpt kupohon...

bg anda yg ingin pulang beraya di kampung, semoga perjalanan selamat hendaknya...ingat..kepulangan anda untuk dirai bukan untuk ditangisi..maka dengan itu berhati-hati di jalan raya..

utk teman2 seperjuangan di IIUM ingatlah raya bukan alasan tuk kita bersuka ria...selepas cuti test dan assignment bnyk menanti...raya tu berpada-pada..

dan istimewa untuk 'u' selamat hari raya sepuluh jari disusun memohon kemaafan andai terkhilaf dalam perbuatan mahupun kata2...terima kasih kerana sabar dengan sy slama sebulan ni dan sepanjang perkenalan kita...sy hanya insan biasa..dan berdoa agar 'u' gembira di hari raya.. i'll always pray and be there 4 u..

moga kita dpt berjumpa lagi dengan ramadhan tahun hadapan dan riang gembira di hari kemenangan setelah sebulan berpuasa..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

ikhlas dari :
MUHAMMAD SALIM BIN HARMANAIN
&
KELUARGA

ok guys...c u later..maybe sy akan update my raya journey here..stay tuned...
daaa..sekian wasalam.. :)

4 comments: