Menu

kembali lagi...

assalamualaikum..
dah lama aku x merepek kt sini..bukan apa.. bile datang satu penyakit ni mmg susah nk hilang..penyakit M.A.L.A.S..bnyk bende sebenarnya jd sepanjang hampir dua bulan x update blog ni..tp x pe..aku cite pelan2..

cerita yg aku nk crita petang ni ialah pasal pertukaran relationship status ku drpd single kpd in a relationship dalam fb...masa ni ramai orang tnye n ade gak yg ckp tahniah..x dinafikan zaman awal dewasa ni mmg akan jd perkara2 yg mcm tu..ni la bukti nye aku normal..biarlah apa orang nk kata..

meh aku gtau serba sedikit pasal wanita yg mengisi hati ni selepas both of my parents..org nye x la kaya harta tp kaya dgn budi..pastu die hormat org tua..pandai jaga hati org lain..agamanya bagus..bertudung..bkn la aku cri yg lawa je...aku cri yg ada bnda ni sume..supaya kami dapat membimbing antara satu sama lain...dan ciri yg pling best skali die ade lesung pipit..sejuk mata memandang nye..hihi ..

klu ade rezeki utk aku..maka jadilah aku dengan die.. klu x de mngkin Allah dah tentukan yg lebih bak utk aku..tp aku x tau sama ada aku kuat ke x nk lalu semua ni..yg penting kita dah berusaha Allah tentukan..

p/s : nama terpaksa dirahsiakan bg memtuhi hak privasi pihak yg berkenaan...nnti klu da nk nk kawin ke aku btau la..k...nnti klu ade mood nk update n ade cite best lg aku tulis lg ek..

wasalam....
:)

No comments:

Post a Comment