Menu

luahan hati....yang terpendam..

sem 2 2009/2010 dah jadi sejarah....mcm2 perkara dah jadi ...jumpe kawan2 bru environment bru rupa2 nya best gak duk u ni...start sem diuji dpt bilik kecik n gagal utk menyesuaikan diri...tgh2 sem diuji enset ilang n penyakit angau..tp walau cmne pun result ok2 je..except 4 MLS...ujung2 aritu sibuk dgn test la esemen n presentation...

skang ni aku tgh cuti..aku x tau la nk amik short sem ke x...rasa cam malas je...nk duk umah tgk muka mak aku puas2..esok da keje x tau dpt tgk lg ke x...sibuk ke..mne la tau umur x panjang ..skang ni bole la tgk..nnti da x de kang x mnyesal..bila tgk muka mak aku aku rse tenang je..ilang sikit la risau pikir pasal result..

pasal bapak aku lak..entah semenjak die mrh kt aku aritu n mesej yg bkn2 yg aku nmpk dlm enset die aritu buat ku sakit ati...bkn nk derhaka ntah la tp sakit ati tgk perangai yg x berubah n jadi makin teruk mesej2..mcm bdak2...rimas..x ade usaha nk ubah...stay still cmtu je..x putus doa utk ayah jd better tp still cmtu..be more responsible as u taught me before ...i really wanted to see the changes...sikit pun bole la..i keep telling him this..but useless....

as to my grand pappy...i feel like being disisihkan...i lost my word actually...tp entah aku ade kt umah ke x x pnah nk pdulik klu ikut ati ADA KU KISAH???x baik he still my grand pappy..tp cmtu la sometimrs annoyed gak..i'm just a normal human being...


hidup hnya persinggahan...hanya Akhirat kekal abadi...ya Allah jafikan lah aku seorang yang sabar...=)


5 comments:

  1. Allah Maha Mendengar.. InsyaAllah akan dibantunya kita nanti...

    ReplyDelete
  2. salam.u ave ur mom...it was a great gift 4 u 2 ave!!! don stop hoping n prying.percylh Allah sntiasa aturkn yg terbek tuk hambaNya.u r selected..semoga segala doa kamu di makbulkan n berlapang dadalah...bcoz u ave abg jim..haha.(^_^)

    ReplyDelete
  3. tq...really appreciate ur advice at this moment....=)

    ReplyDelete
  4. Allah Maha Mendengar.. InsyaAllah akan dibantunya kita nanti...

    ReplyDelete