Menu

Cabaran 30 Hari #5 | 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

Yaaa.. cabaran yang menyebabkan aku berfikir seharian memerah idea macam mana nak update tanpa menimbulkan kontroversi yang panas ala2 Melodi.

1. Terima kasih sebab datang dalam hidup aku. Kalau tak aku tak dapat merasai warna warni kehidupan frust menonggeng berhingus bagai. Itu nama dia hidup. Realiti. Hidup tak seindah novel. Tak gitu?

2. Nasib kau lak tak nak aku. Tahap setia dan sayang aku ala2 lelaki Melayu Terakhir. Lepas ni kalau rasa ketandusan kasih sayang jangan cari aku. Haha.

3. Semoga kau bahagia dengan pilihan hati kau. Aku sekarang alhamdulillah dah bahagia. Kalau kau menderita mohon kau nyanyi lagu hafiz 'Bahagiamu Deritaku.



Dah sekian. Lantak kau lah nak baca ke tak hahaha. 

Yang semalam punya tengok sini


No comments:

Post a Comment