Menu

Cabaran 30 Hari #2 | 5 Cara Memenangi Hati Salim Harmanain

Ya. Dengan pantas nya aku up entry cabaran 30 hari yang seterusnya. Yang terlepas cabaran yang pertama boleh refer kat sini

Ok sekarang kita mulakan cabaran yang kedua. Cara memenangi hati Salim Harmanain. Bukan senang nak tawan hati aku ni tapi kalau dah kena cara dia maka cair la hati ku ini.

1. Buku
Di mana ada buku di situ ada aku. Rumah dah penuh dengan buku. Still kalau pegi shopping mall favourite place mesti kedai buku. Kalau tak dapat beli buku kat kedai pun maka online pun boleh. Nenek aku cakap dah boleh buat library kat rumah. Lol.

2. Gadget
Tak kira la apa je yang berkaitan dengan gadget atau benda2 yang berkaitan dengan teknologi boleh mencairkan hati aku. Handset dah berapa kali tukar sampai dah tak ingat. Desktop yang dah jadi macam transformers. 2 tahun sekali tukar laptop. Tablet nye lagi haha. Gila.

3. Doraemon
Di sebalik jiwa aku yang konon maskulin terselit satu kegemaran yang dianggap comel. Daripada komik sampai la ke aksesori even selimut yang ada kat KFC tu aku gigih beli sebab ada Doraemon punya pasal.

4. Durian 
Aaaa...bila dapat satu buah ni otak yang kusut boleh pulih serta merta. Lagi2 durian. Kucing tidur, musang king, D24, durian kampung semua jalan. Tak kira tempoyak ke, jem ke..air pun boleh.

5. Heliza Helmi
Yang ni paling fanatik. Asal Heliza datang buat performance kat UIA mesti ada aku kalau masa mengizinkan. Tiap tahun dapat gambar dengan Heliza. Menyirap je member tengok aku ambik gambar dengan beliau. Buku, album, facebook, instagram follow semua siap haha.



#kelabbloggerbenashaari

2 comments: