Menu

Cabaran 30 hari #1 | 5 Fakta Menarik Salim Harmanain

Setelah sekian lama tak bergiat aktif dalam dunia blogging ni akhirnya aku buat keputusan untuk buat comeback setelah lebih sebulan duk lepak kat rumah tanpa tujuan dan blog yang tenggelam timbul dalam tempoh 2 tahun ni.

Bukak fesbuk tadi tengok kat group fb 'Kelab Blogger Ben Ashaari' ada satu cabaran yang dilontarkan oleh kawan blogger di mana ada cabaran 1 hari 1 entri. Sebab semalam dah tak sempat jadi aku start hari ni.

1. Seorang yang nampak kasar dan ganas, tapi sebenarnya dalam hati ada taman. Ini dapat dibuktikan dengan novel2 jiwang yang bertebaran di seluruh rumah.

2. Seorang yang sangat obses dengan nombor tujuh. Ini kerana beliau lahir pada 17 haribulan dan result exam beliau mesti ada 7 siap dengan exam add math pernah dapat 7/100 haha.

3. Seorang yang mesra alam walaupun ada masa2 nya kelihatan seperti poyo. Single but not available. Gitu.

4. Seorang yang sangat kisah dengan penampilan diri sampai kadang2 mak aku pun stress akibat lambatnya aku bersiap haha.

5. Seorang OKU yamg perasan macam transformers bila dia jalan bertongkat atau pun duduk kat atas kerusi roda bermotor yang dipanggil sebagai ferrari hahaha.

Dah cukup tu. 

Kbai.
#kelabbloggerbenashaari


2 comments:

  1. salam kenalan..
    yang no satu tu..blh nak pinjam novel x??

    ReplyDelete
  2. Tq sudi join eh sama plak nak pinjam novel bleh ahhahah...

    ReplyDelete