Menu

Dapatkan Barangan Original Upin & Ipin Di PTS Bookcafe

Bila sebut pasal Upin & Ipin confirm semua orang dah tau pasal keletah budak dua ni. Dari yang muda sampai yang tua dok sibuk tunggu episod baru upin & ipin ni. Semua teruja bila tengok ada episod baru keluar kat tv. kalau kat rumah, mah aku yang selalu alert episod baru budak dua tu.


Ni ada benda yang aku nak share. PTS Bookcafe sekarang dah jadi pengedar sah merchandise Upin & Ipin ni. Macam2 benda ada jual dari tabung, alat tulis, bekas air dan macam2 lagi la. Jersi upin Ipin pun ada jugak. Comel je aku tengok. Aku yang dah tua ni pun teringin apa lagi budak2.

Ni aku share beberapa barang yang diorang jual.






Comel kan? Kalau berkenan boleh la beli. Barang pun ada limited stok je ni. 

Nak beli? Klik sini atau klik banner atas tu.




No comments:

Post a Comment