Menu

Snapback yang stylo dari Zalora


Snapback ? Apa tu? Snapback ni selalu ada dalam budaya pop. Fesyen snapback dah jadi trend budak2 lelaki yang majoriti umur 16-25 tahun. Snapback dah sinonim dengan muzik kiranya jadi macam satu fenomena la dalam dunia muzik ni. Bila golongan artis dah start pakai snapback ni dah tentu la jadi ikutan peminat sekaligus ia diterima masuk dalam dunia fesyen.


Kalau kat negara barat snapback ni dah jadi perkara wajib dan biasa yang diorang pakai bila nak keluar rumah. Kat Malaysia ni slow-slow pemakaian snapback dah jadi trend dalam kalangan Gen Y kita.


Snapback sama macam aksesori lain jugak yang di mana fungsinya dapat menjadikan seseorang tu kacak bergaya. Kira up sikit la level kehenseman tu. Lagi satu Malaysia ni kan beriklim khatulistiwa so dapat la melindungi kepala tu dari panas mentari dan hujan yang membasahi bumi. Kiranya bukan sekadar nak cantik je. Ada la kegunaan dia. Sungguh mudah dan sesuai dipakai bila2 masa je. Memang tak rugi lah. Dapat menambah kehenseman diri dan berguna siapa tak nak kan?


Bukan lelaki je perempuan pun ada pakai snapback jugak tau. Malas nak pergi kedai atau shopping mall? Jangan risau, boleh dapatkan secara online dari Zalora. Jangan risau sebab Zalora ni website online shopping yang terkemuka kat Malaysia ni. Banyak pilihan snapback yang terkini ada dijual kat website tu. Macam macam jenama ada dan harga pun berpatutan, tak lah mahal sangat. Berminat? Pergi lah ke website Zalora dan start shopping barang yang jadi idaman hati. Sure tak menyesal.

Selamat bershopping ! 

1 comment: