Menu

BEN ASHAARI ,AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA..


baik lah setelah hampir 2 jam aku terjah blog2 yang ada dalam segmen Ben Ashaari kat sini..akhirnya aku membuat keputusan untuk pilih 3 blog ni...



aku selalu jadi silent reader blog ni...sangat suka dengan cerpen beliau tu..suka jugak dengan header beliau nampak kiut je...pendek kata..sekali masuk je blog beliau terus rasa nak follow..ada aura gitu..

lepas tu blog ni...


cara penulisan beliau best nampak matang...tengok je tagline kat header tu dah tau tahap kematangan otak beliau..

lastly blog  pilihan aku..


baru je terjah blog ni...simple...macam2 ada dalam blog ni..tersusun je..jom sama2 support beliau supaya lebih bersemangat lagi.. 

sekian..
:)

4 comments:

  1. huaaaahhhh nangissss

    terharu gila

    ReplyDelete
  2. blog iffah je akak kenal..hehe

    ReplyDelete
  3. kak liza ingat blog let the keybaoard talk.. TQ sebab rajin jenguk blog kak liza juga.

    ReplyDelete
  4. baru nak berkenalan dengan mereka.. :-)

    ReplyDelete