Menu

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG


setelah dilanda angin kus2 kemalasan update tahap dewa..dan dihimpit masa akibat kursus yang lama nak amat..akhirnya aku kembali merajinkan diri..menjoin segmen bro Ben ni..hehe kali ni dia ajak pilih blog pulak..so aku join la..

meh sini ku ceritain sikit sebanyak latar belakang blog ni..
aku mula menulis pada 13/8/2009 atas inisiatif diri sendiri yang konon nya nak mencerita perjalanan hidup diri sendiri...tapi lama2 rasa macam aku nak syok sendiri so aku pelbagaikan  pengisian blog ni...
nasib baik ada skandal2 aku yang sentiasa menyokong so terus semangat blogging klik sini dan sini untuk tau sapa..

idola aku sapa lagi kalau bukan Bro Ben Ashaari...bukan nak kipas Bro ..tapi itu la hakikat nye..ada je idea beliau ni nak update blog..jeles aku..ada je idea nak update...kreatif betul otak beliau untuk update blog.. hehe..

kenapa kena singgah blog aku tetiap hari ???
kalau aku update blog tapi tak ada orang baca pun tak guna...nanti orang kata syok sendiri pulak kan.. tanpa pembaca siapa la aku si penulis blog ni..

nak join klik sini

sekian.. 
:)

2 comments:

  1. singgah dari segmen yg sama.. jgn lupa pukul 2 petang nanti ^^

    ReplyDelete
  2. daripada segmen Ben Ashaari jugak :)
    Singgah sini dan follow..
    nice blog :)
    kalau free jemput singgah ke blog saya, boleh bg nasihat or comment.

    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete