Menu

tiba2 blank... adess...

banyak benda untuk aku share malam ni...tapi nak buat macam mana kan...dah start blank...memang susah la mendatangkan idea tu...sebenarnya ini la akibat kalau dah lama tak keluar rumah...ditambah pulak dengan  keadaan persekitaran yang tak memberangsangkan jadi terus hilang mood untuk jadi tukang karut malam ni...

tu la kadang2 hidup manusia ni di luar jangkaan ... kadang2 kita happy...kadang2 kita sedih...konon nya apa kita buat dah betul...tapi sebenar nya kita dah tersasar jauh...to be honest ...dah hampir 2 minggu tak keluar rumah...rasa kepala ni dah sangat tepu mengadap lappy dan blog di samping FB..dah tu je yang aku boleh buat...nak keje..tak boleh...sangat la bosan..


kadang2 jeles gak tengok manusia2...especially bloggers yang duk semangat update entry pegi gathering .. aku pulak tak abis2 mengadap lappy dan PC bertukar ganti ibarat lari berganti - ganti...sumpah...aku rasa tersumbat dah... T_________________T

doa ketika sedih 

Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada ditimpa kesusahan dan kedukaan daripada kelemahan dan kemalasan, daripada kedekut dan perasaan takut dan daripada desakan berhutang dan paksaan orang.



p/s: mood swing malam ni...sorry... :(

6 comments:

  1. u pon blank jugak.......sama la kita

    ReplyDelete
  2. sama la kite..
    cik pulau pun takde idea neh..
    duk jejalan baca entri orang je..lalala~

    ReplyDelete
  3. inna pun kekadang blank jua..
    rasa sadis pula bila takde idea nak dikongsikan dlm blog nie..sob3x!

    p/s: jemputlah btandang ke blog inna pula..^^

    ReplyDelete
  4. rilex bro... akal kita meluas kan, nnti dtg lah ilham tu... :)

    ReplyDelete
  5. oooo... memang kadang2 ade mase kite blank. duk tekan new post, pastu pangkah. pastu tekan lagi, pastu pangkah lagi. ade tu mood dan idea tu. tinggal belum betul datang tu..

    Moh bace ni:
    1. WORD OF THE DAY #1
    2. AI HETCHU' subang!!
    3. day four : 10 things you wanna to say to person(s)

    ReplyDelete