Menu

Selamat Hari Ayah & Hepi Besday Untuk Ayah...

ini adalah entri istimewa untuk my superhero...which is my Ayah...jom tengok..wajah hensem beliau..


sempena Hari Bapa dan Hari Lahir beliau yang ke -50 ni..aku nak wish Happy Father's Day dan Happy Birthday...kira double celebration la ni...huhu semoga panjang umur murah rezeki dan berada dalam lindungan 
rahmat Allah selalu...

INTERESTING FACTS ABOUT MY AYAH...

  • walaupun ni nampak garang dan menakutkan (aku tak la...orang lain..hahaah) tapi sebenar nya beliau ni sayang kat aku lebih compared to mak aku..buktinya...diberitahu sendiri oleh mak aku..beliau tak lalu makan masa 1st week aku masuk kat foundation UIA dulu... risau katanya.. tapi mak aku ok je..takde apa2..huhu even sampai sekarang sanggup ambik aku kat Gombak tetiap minggu..walaupun beliau asyik kata tak nak... huhu kalau bapak orang lain mesti taknak layan punye..
  •  walaupun beliau tak pandai masak...tapi aku tak tau kenapa everytime kalau beliau masak nasi goreng mesti aku makan punya...berselera sungguh makan nya..mak aku banyak kali kata tak sedap beliau masak..tapi aku still suka gak ...mak aku rasa kedudukan beliau sebagai chef kat rumah tergugat...
  • bapak aku tak pernah sambut besday beliau dengan kek..sebab beliau tak makan kek ni..apatah lagi yang berkrim segala bagai..kalau beli pun aku ngan mak aku je makan..membazir sungguh
  • beliau ni seorang yang sangat simple...bukan kaki smart...jadi tak payah la nak beli baju mahal untuk beliau sebab akan tergantung lah baju tersebut dalam almari tanpa terusik sikit pun..
  • beliau ni seorang anti geli...makna nya tak ada apa yang boleh buat beliau geli..geletek la beliau..jangan kata geli senyum pun tak..kalau tengok cerita lawak...orang gelak setengah pengsan dia senyum je...
haa..cukup la tu  share info pasal ayah aku ye...nak bersiap malam ni nak pegi selebret Insya Allah

AYAH...YOU'RE STILL TERBAEEEKKK !!! (macam dalam citer Boboiboy hehe)





8 comments:

  1. Selamah Hari Bapa..=) Tanpa seorg ayah, siapa lah kita kan..

    ReplyDelete
  2. Alaaa....

    kenapa crop kan gambar mak tu? Masok kan la sekali...!

    ReplyDelete
  3. selamat hari ayah kepada bapa awak..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  4. hehehe... seronok lak baca facts sal bapak salim ni...selamat hari bapa ye kay bapak salim~

    ReplyDelete
  5. Lucu yg facts terakhir ayah awak tu...geletek pun tak geli ahaha :D

    ReplyDelete
  6. selamat hari bapa salim, kim salam kat bapak ye.hehe

    ReplyDelete
  7. inna pun syg ayah inna juga..^^

    ReplyDelete