Menu

Nora Elena..habis sudah... sweet... :)


akhirnya Nora Elena dah pun habis...lepas ni rutin di pukul 7-8 aku hahaah..tak de lagi ter emos time tengok drama ni...hahaaha...bukan apa ..geram aku dengan perangai si Yvonne tu...ish..tapi serius..jantung aku tak stabil time tengok ...kejap..perlahan kejap laju..part perlahan tu bila si Seth buat solat hajat untuk si Nora tu..bacakkan buku...serius sweet sangat..tak ramai lelaki yang buat gitu..maklum lah pada hakikat nya lelaki tu malas...tapi aku tak la...(puji diri sendiri la pulak..) huhu


part yang buat jantung aku berdegup kencang bila si Yvonne tu..sanggup buat macam2 benda untuk bersama dengan Seth..sampai sanggup culik bayi..tu..tak sangka perempuan sanggup buat camtu..desprate sangat rasanya..takut aku dengan pompuan macam tu..

tapi apa pun ending yang membahagiakan...aku suka...akhirnya Elena dah maafkan Seth...setelah bersabar je layan kerenah si Elena tu...ada lagi ke lelaki macam tu kat dunia ni..tabik spring kalau aku jumpa orang gitu..

kata aku : sekarang aku nak berubah jadi yang lebih baik macam Seth Tan..huhu..sekarang semua pompuan nak cari suami macam Seth Tan =.='

7 comments:

  1. tak suka ending yang drama...
    suka yang novel punye...

    ReplyDelete
  2. dah habis sudahhh. ayat yang feymes skang 'sayang..mana boleh tak sayang'. wakakakah.. ^_^

    ReplyDelete
  3. waa..sweetnye suke tgk nora elena...hehehe...
    jgn mara... :P

    ReplyDelete
  4. fuhh penangan Seth Tan.....

    ReplyDelete
  5. tak layan sangat..huhu..

    jom tengok hasil segmen paling simple saya..

    HASIL SEGMEN PALING SIMPLE : BAGI SAYA SATU AYAT ...

    ReplyDelete