Menu

diracun ibu sendiri...perghh kejam !!!

haishh...tak tau la apa nak jadi dengan zaman sekarang ni...sanggup si ibu ni meracun anaknye sendiri...ye...ini dirasai oleh aku sendiri...erkkk...ok dah stop ...terasa sangat kejam statement di situ...huhu..mak aku bukan la sekejam seperti yang disangka..sebenar nye ...da berapa hari ni aku tak sihat demam sikit and batuk2...tapi walaupun begitu semangat untuk blogging sangat tinggi..

tengahari tadi...lepas siap publish satu entri...tetiba mak aku datang kat aku membawa sebotol racun bagi menghilangkan kuman yanng terdapat di tekak...jangan salah faham lak ye....racun di sini ialah UBAT BATUK...itu pun setelah beliau tak tahan dengan bunyi bunyian yang dihasilkan oleh tekak umpama enjin lori hantu yang angkut pasir..hahahaha...

aku tak nak mula2...sebab nak tengok tv...tapi beliau menggunakan kuasa veto..terus menyumbat ubat itu.. ke dalam mulut..akibat dari selepas beberapa minit   aku tertidur...sampai sekarang baru bangun...ni pun mamai lagi ni...


p/s : mak saya tak kejam tapi garang...^_^ selamat membaca...

1 comment: