Menu

bila laptop tiada di sisi... T____T

sekarang ni manusia yang tak ada laptop memang sungguh kasihan...tanpa laptop anda tak boleh buat esemen...chatting di atas katil sambil golek2 di atas katil di malam hari..laptop ini ibarat awek nombor dua aku la hahaahaha..nombor satu rahsia wakakakaka...

peristiwa hari ni betul menginsafkan aku...aku hari ni pegi shopping sambil membawa PC aku untuk diupgrade..hari ni tak bawak langsung lappy kesayangan hamba ini...jadi tak dapat la aku update sebarang entri...sangat la down trafik blog aku hari ni...

nak dijadikan cerita pulak...dah balik...tatkala semangat tinggi menggunung untuk test PC yang baru diupgrade..tiba2 beliau 'hang' akibat PC terlampau laju tak support...so kene install windows lagi sekali...so hari ni aku sedar betapa penting nya laptop dalam hidup aku kala ini...thank u my lappy ^_^



p/s : entri mengarut di kala senja sambil tengok Nora Elena...semangat je tengok..hahaha

6 comments:

  1. terlampau laju? RAM berapa install windows apa??

    ReplyDelete
  2. @FasiHaH SupiaN:install windows 7 32 bit..RAM 4 GB...haish..pening... :)

    ReplyDelete
  3. laptop sy dh lama bersarang kot..
    tak buka2 sejak cas laptop tu rosak..
    tension je..

    ReplyDelete
  4. gilo RAM 4GB ...install windows 7.32 bit......ingat terubooooo hapo :P

    ReplyDelete
  5. saya lak kalau lappy ada masalah saya akan beli satu lagi.. yang lama dan nak rosak tu bagi adik2 je.. ekekeke
    salam ukhuwah salam kunjung mengnjung ya (",)

    ReplyDelete