Menu

Angry Birds bikin aku angry... grrr...!!!

hari ni sangat bosan jadi aku malas sikit nak update blog sebab kepala ini amat tepu...ibarat padang pasir yang tandus di gurun Sahara...pegi jalan2 kat website syok.org nampak pulak game yang menjadi trend zaman sekarang ni Angry Birds...aku pun download dan main la...yang ni version baru Rio...takde babi punya..sesuai untuk orang Islam... :)



pergh...seronok tapi pada masa yang sama bikin aku panas hati...asyik2 tak kena sasaran je...hangin pulak aku..sampai nak tercabut mouse aku nih..tapi elok gak la..ada gak benda aku nak buat time bosan2 ni...so overall game ni memang terbaik...sapa nak download latest version Angry Birds klik sini...

p/s: pesan aku satu je..sediakan mouse extra..sebab nanti kalau jahanam senang... :P

4 comments:

  1. waouuw.. ada versi pc...good2.. layann :)

    ReplyDelete
  2. same la... tak update blog pasal leka ngan angry birds... hehehe

    ReplyDelete
  3. thanks for the link!! mmg dok mencari versi angry bird RIO nih..hehe :)

    ReplyDelete
  4. jgn kata mouse jahanam... blh sakit jantung jugak..! grrr

    ReplyDelete