Menu

Andai aku ini jutawan .. Blogger


eh..malam ni rajin pulak aku join segmen2 segala bagai hehehe..ok la malam ni Bro Ben Ashaari suruh aku berangan angan...andai aku jutawan blogger...perkara pertama yang aku nak buat ialah buat satu Yayasan Blogger..bahasa omputeh nye Blogger Foundation..kalau ada blogger yang ada masalah...nak meniaga ke.. nak buat operation tak ada duit ke..nak buat event blogger besar besaran ...macam karnival 1juta blogger ke..boleh apply kat Yayasan ni.. di samping tu blogger2 lain boleh menyumbang dana sekali..

buat Akademi Blogger untuk latih blogger baru...supaya tak merepek tulis benda bukan2 dalam blog.. ajar teknik yang betul untuk  blogging.. guideline supaya tak kena maki akibat tulisan  dalam blog..sapa yang berjaya...boleh jadi tenaga pengajar untuk blogger lain kira macam mentor dan protege gitu...

lepas tu aku buat satu parti..Parti Blogger Malaysia..tak side mana2..yang betul kita sokong...yang salah kita betulkan...supaya blogger  lebih indipendence dan dihormati...boleh masuk Parlimen..ala2 YB la..

last kali...aku nak buat giveaway tetiap bulan...hadiah nya...kereta BMW...Porshe.. Ipad 2...PS3..domain sendiri siap server...mesti gempak punya.. hahaha

sekian la angan - angan aku.. baik punya... sapa tau boleh jadi realiti kan???

4 comments:

  1. wah kreatif gitu idea awak..siap nak bg peluang blogger masuk parlimen lg..^^

    ReplyDelete
  2. dasat2..nnt akademi blogger tu, masukkan nama saya gak k?..huhu..yang bmw, ipad tu..jangan lupa bagi saya 12 buah..huhu..

    jom baca saya nyer lak..huhu..

    ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

    ReplyDelete
  3. pehhhhhhhh, yayasan gitewwwww..yg pasti sy nak manager kat situ buleh dak? pastu yg porshe tu sy nak tau :D


    p/s: memuncak gila ah angan2 dia ni :P

    ReplyDelete
  4. Genk singgah sini n folo

    Jom terjah blog genk pula..
    Genk mencari follower ke 400..
    Topap rm5 menanti
    Mungkina anda bertuah..siapa tahu..
    Jom follow genk.. ^_^

    ReplyDelete