Menu

ko ni lelaki ke pompuan ??? erk !!!

assalamualaikum...selamat malam..hahaha dah malam baru update..ini gara2 pegi berjalan - jalan bersama kedua ibu bapa tercinta..setelah tak tahan memerap diri kat rumah..akhir nya hari ni aku keluar jugak..destinasi nye ialah ke PAS..plaza Alam Sentral Shah Alam..

macam biasa la..kalau pegi situ mesti ada something untuk ku betulkan..maklumlah PC dah slow kene la pegi servis..tapi ada satu kejadian yang agak mengejutkan aku bila masuk je kedai tu..ada seseorang menyapa aku..jantina unknown....

aku : nak servis PC la..
S : pegi belakang ye..

dalam hati aku berdetik ...eh lelaki ke perempuan ni...rambut potong pendek..pakai pun ala2 lelaki gitu..apa ke nama eh? haa..tomboy..

mak aku bisik..eh budak ni laki ke pompuan?
dengan kuasa mata yang aku ada aku teka..pompuan..hahaha

pastu bapak aku pun keluarkan soalan yang sama..
bapak aku kata laki..tapi aku tetap dengan pendirian aku pompuan..hahaha

masa servis PC tu aku dok pandang je dia...sambil dalam kepala dok berteka -teki...lelaki ke pompuan..

last2..member dia panggil..
weh siti..
mak aku senyum kambing..
bapak aku terkesima..



p/s : sebenar nya aku memang dah agak dah..suara memang sah pompuan cuma bentuk body je yang mengaburi mata.... ^____^ macam2 zaman sekarang ni kan sampai lelaki dengan perempun pun susah nak bezakan...

8 comments:

  1. yuyu laki ke pompuannn???? T_T

    ReplyDelete
  2. @y u y u Z u l a i k h a: ofkos la pompuan.. xkan laki kot hahaha :p

    ReplyDelete
  3. haha. kalau pegi mane2 pun suke main gusessing game mcm ni dgn kawan :P

    ReplyDelete
  4. fuhhhhh yuyu komenggg! awat p shah alam tak g tau aku,sampai hati tinggalkan kekasih gelap ko ni... len kali ko panggil akak je kalau ko rasa dia pompuan, aku salu cam tu,HAHA

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. @meaw: terpaksa tinggal la yunk hahaha..nasib baik betul apa aku rasa.. ^____________^

    ReplyDelete
  7. tadi aku jumpa oarang iras ko la kat ipoh....

    http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/05/upudotdotdotapa-cer.html

    ReplyDelete