Menu

Segmen: Ketika Aku Kecil

nak join klik banner

selamat petang...
selalu join segmen En Ben Ashaari...
kali ni join segmen Naziem pulak..owner blog opera hidup..
sesuai dengan nama blog beliau..so segmen pun mengimbau zaman nostalgia time muda2 dulu.. :)

5 perkara nakal yang dilakukan semasa aku kecil dulu!

  1. merayau ke rumah kawan tanpa pengetahuan mak bapak
  2. suka conteng2 dinding rumah...bajet seperti grafitti
  3. salah guna tepon rumah untuk main dail2 nombor
  4. orang solat jumaat aku sibuk main kat belakang..
  5. duduk berkubang dalam bilik air sebab kat rumah xde swimming pool..
akibat dari melakukan perkara di atas aku telah dirotan..jadi jangan tiru aksi ini di rumah ye...


5 permainan yang dimain masa aku kecil dulu!

  1. main guli la..
  2. penutup botol ...(yang ni paling best)
  3. lawan pemadam ..hehe yang ni abis duit beli pemadam
  4. roket kertas..macam2 design ada time ni..
  5. main masak2...ye la sebab member ramai pompuan hehe nak buat camne...


 Pengalaman pahit semasa aku kecil
kepala pernah kena jahit akibat terhantuk kat pintu rumah lepas main degan cousin...pergh scary kot tengok darah terus nangis...pastu jatuh kat sekola akibat suka jongket2 kerusi...bukan sekali kena jahit tapi 3 kali..serik...fobia aku hehe..

haa...itu la cerita aku ..hope korang enjoy..

2 comments:

  1. haha. main mak2 dulu masak apa ye? :p

    thanks sbb join :)

    ReplyDelete
  2. haha. main mak2 dulu masak apa ye? :p

    thanks sbb join :)

    ReplyDelete