Menu

epilog cinta semusim....

assalamualaikum...selamat malam...
dah makan malm kalau dah alhamdulillah...
malam ni aku nak kongsi satu kisah benar...
sebuah epilog cinta semusim...
ini bukan kisah aku dan Lisa Surihani...
bukan juga kisah aku dan Heliza Helmi..
apatah lagi Maya Karin dan Tiz Zaqiyah..


ini adalah kisah aku dan dia...
kisah cinta bermusim...
selagi dunia belum berakhir...
selagi itu cintaku tetap utuh...

lautan manusia akan ku redah...
demi untuk bertemu dengan mu..
nama mu teratas..
tiada kedua atau ketiga...
hanya kau di hati...

aku berdoa 
andai kita ditemukan sekali lagi..
tiada siapa dapat memisahkan...
hanya kau dan aku...
oh kekasihku....
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
=
=
=
==
=
=
=
=
==
=
=
=
==
=
==
=
=
==
=
=

ini la kekasihku...haaa..apsal ??? 
tak puas hati ??? 
rasa tertipu ???
tapi memang betul aku suka kat dia...
nak buat macam mana...

tarik nafas...


senyum.. :)

p/s: ini adalah akibat daripada makan tempoyak time dinner tadi...sila bersabar ye heheh

9 comments:

  1. serius saya ingat kekasih tu saya,huhuhu.....sabo jela -.-"

    ReplyDelete
  2. hahahahaahaha...lol..cinta durian la pla.:)

    ReplyDelete
  3. mula2 ok. best je baca.. rasa macam ayu je.. tetiba bila ku skroll ke bawah..

    arrgghhh... tidak..!!!! tetiba aku bau yang.. aku tak suke.. huhuhu...

    ReplyDelete