Menu

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

(klik untuk join...)

selamat petang korang...ye...kali ni En Ben Ashaari dah buat segmen special untuk makhluk ANONYMOUS ni..best jadi cik anon ni sampai ada segmen untuk diorang..

kenapa aku tak suka anon?
dalam blog aku ada dua jenis anon..anon baik dan anon jahat..anon yg baik ni selalu bagi nasihat kat aku time mula2 aku blogging..suka je dengar nasihat dia..yang aku tak suka ni cik anon ni buat aku tertanya -tanya siapa gerangan nya..mana tau aku boleh berkenalan ke...tak gitu? huhu

anon yang tak baik ni aku dapat sekali je..bahasa dia guna bikin gua hangat...sumpah benci..

cerita aku dengan anon..
yang ni yang jahat la ...aku buat post pasal ethics rakyat Malaysia kat ats jalan raya...aku cakap la kalau ada peraturan mentaliti tak berubah tak guna..

cik anon cakap...
dont talk shit la bro...kalau enforcement tak ada ...tak guna jugak...pergi jahanam dengan ethics...

camtu la lebih kurang...hangin kot..terus aku delete komen tu..geram punya pasal..

nasihat kepada anon yang suka maki blog orang ni:
kalau nak bagi nasihat tu sila berterus terang..jangan jadi bacul, pengecut and etc. terus terang je kalau anda betul macam lagu Radja tu...huhu jaga bahasa..BAHASA JIWA BANGSA..tau..

~ADIOS~

3 comments:

  1. memang tak suke...
    geram jer...
    grrr....


    http://solomolo.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

    ReplyDelete
  2. salam..petang

    singgah dari blog abng ben dan folo blog awak...

    ReplyDelete
  3. kite same2 x ske anon..
    so..kite bersabar je la ye...:)
    cantik blog ni...
    boleh datg selalu nie...:)

    ReplyDelete