Menu

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !


selamat malam kali ni aku nak join segmen Ben Ashaari lagi...
join segmen beliau memang menjadi hobi aku..
untuk mem promot blog yang tak femes ni dalam usaha nak jadi sefemes beliau..hahahaah..

beliau tanya...sape yang mempengaruhi aku untuk berblog ni...jawapan nye ialah kawan aku ni..cik meaw name die...hehehe dia ni banyak bagi semangat kat aku...bagi tips2 untuk blog aku ni...promot blog aku kat orang siap buat entri spesel untuk aku lagi...

klik header tuk ke blog beliau..

sumber inspirasi aku macam biasa la sapa lagi kalau bukan awek aku...hahahaa sila keluar muntah hijau ye...takde la mesti la Abang Ben Ashaari...betul sumpah tak tipu... ini bukan nak bodek..serius ni..banyak tips2 dan nasihat yang beliau bagi pastu banyak pulak tolong blogger baru macam aku ni..  

akhir kata, sebagai penutup majulah blog untuk negara :)

isk... lebih 100 patah pulak.. :P 

nak join klik je header beliau kat bawah ni..

12 comments:

  1. gud luck la ye...dah join gak tu..hehee

    follow sni bro^^

    ReplyDelete
  2. Saya singgah dari segmen ben ashaari cari bloglah aka awok blogger baru yer..

    Salam perkenalan dan follow u..:)

    http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

    ReplyDelete
  3. Saya singgah dari segmen ben ashaari cari bloglah aka awok blogger baru yer..

    Salam perkenalan dan follow u..:)

    http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

    ReplyDelete
  4. jalan2 bace entry.....salam perkenalan=)

    ReplyDelete
  5. HYE!! HYE!!
    jalan2 dari segmen BEN ASHAARI
    menjejak 403 kamooo disini~~~

    ❤salam singgah dari mummy weiyda❤
    ❤eppy blogging ya!❤

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  6. singgah sini!!
    nak kenal2 antara satu sama lain..:))

    ReplyDelete
  7. hye! jalan2 kt sini.. hehe :)
    singgah dri blog abg BEN .. lalala.. nice to meet u! :))

    ReplyDelete
  8. singgh dr blog abg ben..salam perkenalan..ziarah la yer..=D

    http://zonesaye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. salam singgah n follow sini!
    Mas dtg intai2 sape sumber inspirasi awak dlm berblog..

    ReplyDelete
  10. hye! jalan2 kt sini.. hehe :)
    singgah dri blog abg BEN .. lalala.. nice to meet u! :))

    ReplyDelete
  11. singgah sini!!
    nak kenal2 antara satu sama lain..:))

    ReplyDelete
  12. HYE!! HYE!!
    jalan2 dari segmen BEN ASHAARI
    menjejak 403 kamooo disini~~~

    ❤salam singgah dari mummy weiyda❤
    ❤eppy blogging ya!❤

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete