Menu

wa respek sama lu...

selamat malam....
hari ni sebenarnya aku nak buat satu post sebagai tanda respek kepada sorang brader ni..
name beliau Mohd Sukur bin Ibrahim..kenapa aku respek dia?? tengok la sendiri blog beliau ye..


entri ni bukan untuk kejar trafik blog..memang dah lama nak buat benda ni...aku tau blog dia ni dah lama..sejak dia belum keluar tv lagi..masa tu tengah cari info pasal hari OKU..tetiba terjumpa blog dia..aku baca 1st time serius weh nangis..terus follow blog dia..pastu bila nampak je dia keluar tv..sekali lagi kisah hidup nye tu buat aku menitiskan air mata..nak tau baca la blog beliau

kat sini aku nak bagi tau ..brader ni sangat influence hidup aku sebab aku ni pun OKU gak tapi pakai wheel chair la...kagum dengan kesungguhan dia..cara dia overcome challenges yang datang dalam hidup dia..pastu dia tak pernah malu dengan kekurangan yang dia ada..sangat aktif dengan badan beliau yang comel tu..heheh banyak value yang aku belajar dari dia untuk improve diri aku ni..

yang buat aku sangat kagum tu beliau pernah panjat Bukit Broga beb..serius hebat..kadang2 orag yang sihat panjat bukit belakang rumah pun tak larat..hehe..x caya..klik sini

lastly..serius bro..wa respek sama lu..hehehe kira dia ni bole jadi sifu aku kot..boleh kan kan ???
your writing had influence me so much..
THANK YOU SO MUCH =)

-being different is a opportunity for us to do something that is impossible for ordinary people-

~ADIOS~

5 comments:

  1. bro...lu pun hebat...wa xhebat mana bro..hehe..
    apa2 pun gua salute kt lu juga..
    tq sudi buat entri pasal gua..

    ok ke guna bahasa lu dan gua ni?hahaha..

    ReplyDelete
  2. singgah utk baca entri penghargaan awak utk blogger istimewa..
    dia memang patut dipuji~
    saya pun puji semangat awak, teruskan berblog ok..

    jom baca entri saya jugak!

    ReplyDelete
  3. x da hal la...heheh...
    saye open je..
    thanks gak sudi singgah n komen..
    terharu sudah huhu..

    ReplyDelete
  4. semoga dia tabah...kagum dengan semangatnya yang kuat..

    ReplyDelete
  5. singgah utk baca entri penghargaan awak utk blogger istimewa..
    dia memang patut dipuji~
    saya pun puji semangat awak, teruskan berblog ok..

    jom baca entri saya jugak!

    ReplyDelete