Menu

GEMPAR !!! AKU SEBAHAGIAN DARI TRANSFORMERS ???

selamat malam korang...
malam ni update lambat sikit sebab gi kedai gunting rambut..
dah tu ada sesi menonton dvd bersama keluarga..

korang jangan tak percaya aku sebenarnya aku adalah sebahagian dari transformers..
buktinya...di bawah...
yang ni versi robot punya...hahaah

yang ni bila dah transform ..autobot transform...HAHAHA...ia juga dikenali sebagai Professor X di kalangan kawan2 beliau :) 

saje2 nak menulis ni sebab bila budak2 kecik nampak aku diorang kata aku ni macam robot..insiden terkini masa gi kedai gunting tadi.. buat aku tergelak je kadang2..serius tak ambik hati..kadang2 suka jadi lain dari yang lain ni.. :)

SELAMAT MALAM
~ADIOS~

5 comments:

  1. muahahahhaha! abg transpomer......nak jumpa ^.^

    ReplyDelete
  2. @meawngek punya meaw...hahaha..meh dtg umah blan depan..

    ReplyDelete
  3. tadi nampak gambar yang second tu kat blog onie...:)

    ReplyDelete
  4. hahahaha! curik sekali sekala :P

    ReplyDelete