Menu

bunga2 sakura berguguran..ala jiwangnya...

selamat malam...
ini entri pendek je..
sebab aku tengah break kejap study...
adalah dimaklumkan ini bukan entri jiwang hehe..takde maknanye

ok kat sini aku nak bagitau..
terkejut bukan kepalang hari ni..
sebab ada pengunjung dari blog akak ni yang suka sangat dengan  sakura ni hehe..

ni header blog nye..
singgah la..

hari ni merupakan pencapaian cemerlang dalam blog aku...tadi check nuffnang
blog akak ni jadi top referal nye..

serius tak percaya..tapi itu la kenyataan..
blog cikai aku ni tak pernah ada referal sebanyak itu sehari..

pemandangan belakang rumah aku hahaha...
kak Sunah..meh la datang rumah saya kalau nak tengok..
thanks ye akak..dan semua yang melawat hari ni..

 hehe..tu je la..gudnite..
~ADIOS~

11 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhh!!!! tahniah2!!

    cantekkkkkkkkkkkkkkk la bunga sakura tuuuuuu...uhuhu..kalo betul2 ade kan best! nak datang belakang umah! belakang umah je, ok? :p

    ReplyDelete
  2. waaaaa...
    hii...
    mgkin bunga sakura tu ada tarikan.
    hihih

    ReplyDelete
  3. macam kenal saja blog yg direview tu :D datang dari sana ke sini !! huhuhu

    ReplyDelete
  4. wah......pengaruh kak sunah!

    ReplyDelete
  5. @mr_mrs mikko betul tu...heheh..menarik...tertarik mmg da bom hehe

    ReplyDelete
  6. @FasiHaH SupiaN hehe kak sunah mmg beso pengaruh nye.. :)

    ReplyDelete
  7. kyerull: youuuuuu ni sibuk je datang siniiiiii...:p

    ReplyDelete
  8. macam kenal saja blog yg direview tu :D datang dari sana ke sini !! huhuhu

    ReplyDelete