Menu

SAYA CADANGKAN..

assalamualaikum...
dah lama aku tak joim segmen En. Ben ni..baiklah untuk entri aku yang ke 101..aku rasa aku nak join segmen ni..mencadangkan nama baru tuk team Harimau Malaya..yang kata nya tak seiring dengan konsep 1 Malaysia..apa2 je la..

ok la ye..kat sini saya ingin mencadangkan..kita tukar kepada...
MALAYSIAN TIGERS UNITED
heheeh.. ok tak..??

kenapa pilih MALAYSIAN TIGERS UNITED ???
 sebab kita duduk kat Malaysia..harimau pulak sinonim dengan Malaysia sebagai lambang keberanian..tak putus asa.. lepas tu united tu sebagai lambang perpaduan..rakyat Malaysia..nama ni pun lebih lebih komersial gitu..heheh walau apa pun team bola Malaysia tetap ku sokong sampai mati..

3 comments:

  1. malaysia dengan harimau memang tak lari.. hehehe :DD

    ReplyDelete
  2. ramai still pilih nama ni kan
    terus follow sini

    ReplyDelete
  3. ramai still pilih nama ni kan
    terus follow sini

    ReplyDelete