Menu

Blog Oh Blog !!


Assalamualaikum...

haa.. dah nampak banner kat atas tu apa lagi...mesti la aku join segmen En. Ben lagi hehe..tak ada kerja nak buat bosan daripada makan tido je baik aku join segmen En Ben ini..dapat manfaat nya..mari aku jawab persoalan beliau yang tak pernah jemu menyoal siasat..ekeke macam polis pulak..


  • Usia anda berblog ..
aku berblog ni sejak bulan 8 taun 2009.... jadi lebih kurang dalam 1 tahun 3 bulan beberapa hari ..entah la bab kira2 ni aku kureng sikit..add math time skola dulu tak pernah lulus..hahaha

  • Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
tak ada sapa2 yang pengaruh aku buat blog ni... aku ni tak mudah terpengaruh dengan pujuk rayu atau kata2 manis...atas kerelaan diri sendiri..bukan paksa rela..ini Malaysia bukan komunis nak sebar pengaruh..

  • Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
ruang di mana untuk kita tulis apa2 yang berkaitan dengan diri kita atau apa2 saja pun...tapi ingat la ye..tulis tu berpada- pada..jangan burukkan orang lain atau tulis benda yang timbulkan kontroversi..nanti kena ISA pulak..

  • Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
mula2 aku ni sangat malas tapi bila tengok blog mereka2 yg best macam  kawan aku cik meaw tu dengan budak2 kat uia yang rajin berblogging..lepas tu En. Ben la bila tgk pageview dgn follower dia.. jeles aku  tu aku rasa macam best je..lagi2 time cuti ni..tak ada apa nak buat..blogging  adalah benda yg best untuk dibuat..

  • Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
adess...susah ni..ok lah macam ni...blog ni tempat ko untuk menulis apa saja pasal diri ko..ala nak kata macam diary pun boleh...cuma yang ni kena taip..(kalau tak faham sila terjun sungai..) hehe..

  • Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
blog sangat mempengaruhi hidup aku..kat blog aku ni la tempat luah perasaan..stress angau dan macam2 lagi..dengan blog jugak la boleh dapat macam2 info dan rahsia orang (serius jujur jawapan aku )....yang ni aku suka..hahaha..blog juga dapat mengerah otak aku yang berkarat akibat cuti..dapat tau isu semasa sambil cari bahan update blog..tak la jadi katak bawah tempurung kan..  lastly dapat kenal dengan ramai orang...agak2 cukup 100 patah ke tak ni ye?? pandai la kira..pendek kata tak ada blog..pc/laptop..internet ni aku boleh jadi gila aku..

sekian..tamat sudah..
wasalam..

7 comments:

  1. hahaha semua segmen kau join ye salim :)

    ReplyDelete
  2. hehe.....namaku disitu, salim...happy blogging...i will support u ;)

    ReplyDelete
  3. @fasihah : harus la promote blog aku..

    @meaw: thanks.. :)

    ReplyDelete
  4. Singgah dari blog BA
    Salam kenal ^^

    ReplyDelete
  5. salam blogger...tambah kenalan disini...nuffy kick.

    ReplyDelete
  6. @cik hasnah :salam kenal..thanks sudi singgah.. :)

    @hisyamudin: thanks :)

    Aisyah: salam blogger..thanks... :)

    ReplyDelete