Menu

pheeewiiiit.......bangga siot !!!

selamat malam...setelah seharian berhempas pulas mencantikkan blog sendiri..dengan bantuan software2 yang ada...blog dalam keadaan huru hara sehari ni..akhirnya malam ni baru situasi terkawal...tapi belum siap lagi ni..

ok la..nak cerita apa yang menyebabkan aku bangga hari ni..sorang member aku ni dah masuk paper !!! dia ni pandai main yoyo..bukan Yuyu  Zulaikha ye hehe..sila bezakan tu...klik sini 

aku kenal die dah masuk 3 tahun...die la yang banyak ajar aku benda2 di alam U ni...macam mana nak tolerate dengan orang...macam mana nak berdikari sendiri..dan hidup happy go lucky hehe..benda2 buruk pun dia ajar jugak tapi takyah citer la..:P

aku ingat lagi masa first time aku duk dekat Nilai dulu mamat ni la yang tolak aku pegi klinik...hehe masa tu die kurus lagi..dia la first senior yang aku kenal kat Nilai..dia ni jenis yang tak malu, sempoi je pendek kata senang didekati la..  seorang yang pentingkan member...tapi yang paling aku suka dia ni layan aku macam orang normal...tak layan aku macam OKU..even aku pernah kena buli kot...

ok la sampai sini je aku membebel pasal Nik Ahmad Nadzeri Fathi ni ye...ko memang TERBAEK Nad !!!



p/s: ini bukan post untuk mengejar populariti.. :P


No comments:

Post a Comment