Menu

Cabaran 30 Hari #3 | Sesuatu Yang Menguatkan Salim Harmanain

Mari kita teruskan lagi cabaran 30 hari untuk hari yang ketiga. Nasib la ada kawan blogger yang mencetuskan idea ni. Kalau tak mampus bersawang la blog ni hahaha. Semalam punya boleh klik sini

Perkara yang menguatkan aku...hmm...fikir jap...ahah...dapat dah. Jawapan nya adalah WANITA YANG ADA AURA POSITIF. Normal la tu dah nama pun lelaki. Ofkos mak aku adalah sumber kekuatan. Saat tengah down time study call mak 5 minit pun dah cukup hilang stress.

Dari tadika ke membawa ke zaman universiti aku dikelilingi oleh wanita. Tak kira la nota, group assignment aku lebih prefer untuk group sekali dengan perempuan. Walaupun ada masa kena marah sebab lambat buat kerja tu tapi yang penting siap. Daripada group dengan lelaki dok relaks sangat, bila last minit gelabah terus. 

Itu lah sesuatu yang menguatkan aku.


(belanja gambar selfie dengan mak satu)

#kelabbloggerbenashaari

5 comments:

  1. Mak .. !!! Love my mak too

    salam perkenalan dari mamamyja. jemput singgah, follow and komen

    CABARAN HARI KE-3

    ReplyDelete
  2. yezzzzaaaa.. mak adalah kekuatan yang terlagend!!!

    ReplyDelete
  3. i love my mom damn much :) salam perkenalan dari blogger picisan kanvas seorang ELF

    ReplyDelete
  4. Yeahhhh sayangi mak selagi masih ada

    ReplyDelete
  5. yup..mmg mak kita yang always ad dengan kita...
    i love my mom tooo

    ReplyDelete