Menu

Cabaran 30 Hari #22 | Destinasi Percutian Salim Harmanain

Wahhh...dalam otak ni dah berangan angan...terbang jauh ke Pulau Bali. Itu la destinasi pilihan aku untuk bercuti. "Kenapa Bali?  Dekat sangat tu..jauh2 la sikit." Mungkin korang terdetik dalam hati gitu kan?



Bagi aku, kalau nak bercuti tu mesti la yang realistik. Yang kita mampu nak pegi. Bagi aku Bali tu dekat la dengan Malaysia..kot jadi apa2 senang sikit aku balik. Dekat ke jauh yang penting macam mana kita spend holiday kan? Dah puas pegi Bali kita merayau tempat menarik yang ada kat Indonesia sana tu. 

Selain daripada tempat yang cantik, kos yang murah, aku suka dengan budaya masyarakat yang pelbagai latar. Sejarah tempat tu. Memang seronok la kalau dapat pegi situ bersama family sebab banyak manfaat nya. Gitu.

Ok, dah nak tido. Mimpi pegi Bali.

  

No comments:

Post a Comment