Menu

Cabaran 30 Hari #21 | Tempat Yang Ingin Salim Harmanain Pergi

Cabaran dah masuk hari yang ke-21. Selaku OKU yang kaki rayau tak sedar diri tajuk ni sangat terkesan di jiwa. Pegi Mekah dan Madinah tu dah confirm la. Sapa tak teringin tu memang rare lah kan?

Ok kalau dalam negara aku nak pegi segala pulau yang cantik kat dalam Malaysia ni. Aku memang suka alam semulajadi ni. Pulau Sipadan, Langkawi, Gaya, Tioman ke? Memang teringin sangat. Ditemani wifi dan yang tersayang. Pergh. Heaven gila tau.



Ok kalau di luar negara tempat yang aku nak pergi banyak. Aku bagi top 3. 



1. UK. Setelah tak dapat nak further study situ, dapat jalan2 jadi la. Nak pegi seluruh stadium bola sepak yang ada. Lagi2 Old Trafford. Stadium Manchester United. Tu paling wajib kalau aku sampai UK nuh.



2. Kota cinta Paris. Oh. Sekali lagi. Dapat sampai Eiffel Tower nak piknik situ. Sambil2 aku baring di atas rumput. Buat scene ala2 romantis.



3. Jepun. Suka tengok budaya dan sejarah diorang. Lepas tu ada satu sisi lain dengan kemajuan teknologi diorang. Selaku peminat tegar Doraemon dan anime lain aku nak jugak lawat tempat yang berkaitan dengan anime ni.

Moga satu hari nanti dapat pergi. Hee..

3 comments:

  1. rara pon xsabar nk sampai paris.tp dorg kata kalau g paris.harapkan menara besi buruk tu je.yg lain lain x best pon.hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau Salim nak, boleh pergi ke rumah adik lelaki Ayuni di Sheffield, rumahnya dekat saja dengan Manchester, boleh pergi ke Old Trafford hari-hari :)

    ReplyDelete