Menu

saya dapat FERRARI hari ni..

hari ni saya sangat penat...sebab hari ni pegi KL untuk apa ? kejap lagi saya cerita..kenapa saya sangat skema malam ni saya pun tak tahu...hahaha..mereng sudah..

dah2..terus ke point ...jangan belok2..hari ni aku sekeluarga merayau2 di Kuala Lumpur...semuanya demi menempah kasut special yang sesuai dengan keadaan diriku...lepas tu..bapak aku hari ni belikan aku sebijik Ferrari merah lagi..Ferrari tu bukan la seperti ini..


tapi ia adalah ini..

cantik kan Ferrari aku ?

thanks to my ayah sebab belikan benda ni..lepas ni boleh merempit menggunakan tenaga sendiri..tanpa mengharap orang lain..^_^

sekian..
:)

2 comments:

  1. teringat lagu masa kecik2 dulu..

    bapaku pulang dr kota,
    bapaku belikan kereta,
    kereta kecil warna merah,
    boleh ku bw ke sekolah...^^

    ReplyDelete